polski
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, wchodząc w poniższy link:

Panel Zwrotów

lub wydrukować i wypełnić oświadczenie znajdujące się w poniższym załączniku:

 Oświadczenie do Pobrania. 

Niezależnie od wybranej formy zwrotu należy pamiętać o koniecznym załączeniu paragonu/faktury do paczki.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu należy wysłanie towaru pod wskazany adres wraz z formularzem drukowanym który zawiera dowód zakupu (paragon/faktura) lub formularzem wypełnionym na stronie sklepu.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Parzew 18, 99-423 Bielawy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Jeżeli powyższe warunki nie zostaną spełnione, zwrot nie zostanie uznany.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu , nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie produktów wraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt wykonany na indywidualne zamówienie lub zmodyfikowany na podstawie Twoich konkretnych żądań lub pomiarów;
  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt, który wykazuje widoczne ślady noszenia, takie jak plamy, zapachy, ślady makijażu lub inne oznaki użytkowania;
  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt, w którym zostały usunięte, zmienione lub uszkodzone metki, plomby lub wkładki załączone w otrzymanym produkcie;

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

  1. Okres roszczenia:
  • Masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu. Dwuletni okres reklamacyjny rozpoczyna się w dniu dostarczenia produktu lub usługi. 
  • Po upływie 2-letniego okresu reklamacyjnego firma „SELF COLLECTION GROUP Sp.k. Sp. z.o.o. „, może nie być w stanie rozpatrzyć Twojej skargi.
  1. Niezgodność otrzymanego Towaru z Produktem Podstawowym:

    1. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówionym produktem podstawowym, zamawiający jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania sprzedawcy w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
    2. Informację o niezgodności należy przesłać mailowo na adres sklep@self.pl.
    3. Zgłoszenie musi zawierać jasne dowody na niezgodność, takie jak zdjęcia lub szczegółowe opisy.
    4. Firma wysyła na własny koszt kuriera po odbiór przesyłki z niezgodnym towarem.
    5. W zależności od porozumienia z klientem, firma albo zwraca pieniądze za zamówienie, albo wymienia towar na zgodny z zamówieniem.
  1. Niewłaściwe użycie Produktu:
  •  Reklamacje dotyczące niewłaściwego użycia produktu mogą nie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, wymiany lub odszkodowania.
  •  Niewłaściwe użycie, niewłaściwe obchodzenie się lub zaniedbanie produktu może spowodować utratę prawa do złożenia reklamacji.
  1. Złożenie reklamacji:
  • Aby złożyć reklamację, możesz wypełnić na stronie sklepu Formularz Reklamacji, który znajdziesz w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia lub wysyłając produkt na adres wskazany poniżej wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem znajdującym się w poniższym załączniku.

Oświadczenie do Pobrania.  

Towar reklamowany należy zwróć do nas na adres: ul. Parzew 18, 99-423 Bielawy.

  1. Rozpatrzenie reklamacji:
  • Po otrzymaniu Twojej skargi potwierdzimy jej otrzymanie w ciągu 14 dni i rozpoczniemy proces reklamacji.
  • Naszym celem jest jak najszybsze rozpatrywanie reklamacji. Ramy czasowe rozwiązania mogą się różnić w zależności od złożoności problemu. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach i dostarczać aktualizacje w trakcie całego procesu.

  Pozostałe szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.