Promocje
Strój kąpielowy jednoczęściowy granatowy - S8060R - S8060
Strój kąpielowy jednoczęściowy granatowy - S8060R - S8060

153,93 zł

Cena regularna: 219,90 zł

Strój kąpielowy dwuczęściowy wielokolorowy - Caribbean 11 - S993
Strój kąpielowy dwuczęściowy wielokolorowy - Caribbean 11 - S993

153,93 zł

Cena regularna: 219,90 zł

Strój kąpielowy dwuczęściowy - New Trends 10 - S993
Strój kąpielowy dwuczęściowy - New Trends 10 - S993

146,93 zł

Cena regularna: 209,90 zł

Strój kąpielowy jednoczęściowy granatowy- San Marino - S1000M
Strój kąpielowy jednoczęściowy granatowy- San Marino - S1000M

174,93 zł

Cena regularna: 249,90 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, wypełniając na stronie sklepu Formularz Zwrotu, który znajdziesz w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia lub wysyłając produkt na adres wskazany poniżej wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem znajdującm się w poniższym załączniku.

 Oświadczenie do Pobrania. 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub wypełnienie formularza przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Parzew 18, 99-423 Bielawy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt wykonany na indywidualne zamówienie lub zmodyfikowany na podstawie Twoich konkretych żądań lub pomiarów;
  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt, który wykazuje widoczne ślady noszenia, takie jak plamy, zapachy, ślady makijażu lub inne oznaki użytkowania;
  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt, w którym zostały usunięte, zmienione lub uszkodzone metki, plomby lub wkładki załączone w otrzymanym produkcie;

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

  1. Okres roszczenia:
  • Masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu. Dwuletni okres reklamacyjny rozpoczyna się w dniu dostarczenia produktu lub usługi. 
  • Po upływie 2-letniego okresu reklamacyjnego firma „SELF COLLECTION GROUP Sp.k. Sp. z.o.o. „, może nie być w stanie rozpatrzyć Twojej skargi.
  1. Niezgodność otrzymanego Towaru z Produktem Podstawowym:
  • W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówionym produktem podstawowym masz prawo do złożenia reklamacji. 
  • Aby złożyć skargę dotyczącą niezgodności, należy przedstawić jasne dowody, takie jak zdjęcia lub szczegółowe opisy, które pomogą nam zrozumieć problem. Postaramy się rozwiązać skargę, oferując wymianę, zwrot pieniędzy lub inne odpowiednie rozwiązanie.
  1. Niewłaściwe użycie Produktu:
  •  Reklamacje dotyczące niewłaściwego użycia produktu mogą nie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, wymiany lub odszkodowania.
  •  Niewłaściwe użycie, niewłaściwe obchodzenie się lub zaniedbanie produktu może spowodować utratę prawa do złożenia reklamacji.
  1. Złożenie reklamacji:
  • Aby złożyć reklamację, możesz wypełnić na stronie sklepu Formularz Reklamacji, który znajdziesz w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia lub wysyłając produkt na adres wskazany poniżej wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem znajdującym się w poniższym załączniku.

Oświadczenie do Pobrania.  

Towar reklamowany należy zwróć do nas na adres: ul. Parzew 18, 99-423 Bielawy.

  1. Rozpatrzenie reklamacji:
  • Po otrzymaniu Twojej skargi potwierdzimy jej otrzymanie w ciągu 14 dni i rozpoczniemy proces reklamacji.
  • Naszym celem jest jak najszybsze rozpatrywanie reklamacji. Ramy czasowe rozwiązania mogą się różnić w zależności od złożoności problemu. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach i dostarczać aktualizacje w trakcie całego procesu.

  Pozostałe szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium