Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, wypełniając na stronie sklepu Formularz Zwrotu, który znajdziesz w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia lub wysyłając produkt na adres wskazany poniżej wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem znajdującym się w poniższym załączniku.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub wypełnienie formularza przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Parzew 18, 99-423 Bielawy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt wykonany na indywidualne zamówienie lub zmodyfikowany na podstawie Twoich konkretych żądań lub pomiarów;
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt, który wykazuje widoczne ślady noszenia, takie jak plamy, zapachy, ślady makijażu lub inne oznaki użytkowania;
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt, w którym zostały usunięte, zmienione lub uszkodzone metki, plomby lub wkładki załączone w otrzymanym produkcie;
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
- Okres roszczenia:
- Masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu. Dwuletni okres reklamacyjny rozpoczyna się w dniu dostarczenia produktu lub usługi.
- Po upływie 2-letniego okresu reklamacyjnego firma „SELF COLLECTION GROUP Sp.k. Sp. z.o.o. „, może nie być w stanie rozpatrzyć Twojej skargi.
- Niezgodność otrzymanego Towaru z Produktem Podstawowym:
1. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówionym produktem podstawowym, zamawiający jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania sprzedawcy w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
2. Informację o niezgodności należy przesłać mailowo na adres sklep@self.pl.
3. Zgłoszenie musi zawierać jasne dowody na niezgodność, takie jak zdjęcia lub szczegółowe opisy.
4. Firma wysyła na własny koszt kuriera po odbiór przesyłki z niezgodnym towarem.
5. W zależności od porozumienia z klientem, firma albo zwraca pieniądze za zamówienie, albo wymienia towar na zgodny z zamówieniem.
- Niewłaściwe użycie Produktu:
- Reklamacje dotyczące niewłaściwego użycia produktu mogą nie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, wymiany lub odszkodowania.
- Niewłaściwe użycie, niewłaściwe obchodzenie się lub zaniedbanie produktu może spowodować utratę prawa do złożenia reklamacji.
- Złożenie reklamacji:
- Aby złożyć reklamację, możesz wypełnić na stronie sklepu Formularz Reklamacji, który znajdziesz w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia lub wysyłając produkt na adres wskazany poniżej wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem znajdującym się w poniższym załączniku.
Towar reklamowany należy zwróć do nas na adres: ul. Parzew 18, 99-423 Bielawy.
- Rozpatrzenie reklamacji:
- Po otrzymaniu Twojej skargi potwierdzimy jej otrzymanie w ciągu 14 dni i rozpoczniemy proces reklamacji.
- Naszym celem jest jak najszybsze rozpatrywanie reklamacji. Ramy czasowe rozwiązania mogą się różnić w zależności od złożoności problemu. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach i dostarczać aktualizacje w trakcie całego procesu.
Pozostałe szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.